Nieuwe versterking bij Fysiotherapie Ruitersbos ⚽💪
- Jordi Luchtenberg

- 28 mei
- 1 minuten om te lezen
Het is ons lange tijd gelukt om de Willem II-supporters buiten Team Fysiotherapie Ruitersbos te houden… maar inmiddels moeten we eraan geloven 😄
Met Norbert hadden we al een trouwe vertegenwoordiger van Willem 2 in ons geel-zwarte leger binnen de praktijk, en nu krijgt hij versterking! Sverre sluit zich namelijk aan bij ons team als stagiaire fysiotherapie.
Extra leuk: Sverre heeft vroeger in de jeugd van Willem II gevoetbald. Zijn passie voor sport en bewegen neemt hij nu mee naar de praktijk, waar hij de komende periode ervaring gaat opdoen binnen de fysiotherapie.
Wij zijn blij met zijn komst en kijken uit naar een leerzame en sportieve samenwerking.
Welkom bij Fysiotherapie Ruitersbos, Sverre! 👏

_edited.png)

